Τρίτη 15 Ιουνίου 2010

Δώρο για το νεογεννητό μου

Χτες το πρωί έλαβα ένα πολύ όμορφο δώρο. Μια πολύ καλή μου φίλη κανόνισε για δώρο να μας κάνει την φωτογράφιση της νεογέννητης Ερατούς. Με μεγάλη χαρά, υποδεχτήκαμε την Τίνα που είναι πολύ γλυκός άνθρωπος με μεγάλη υπομονή και καλή διάθεση απέναντι στα παιδιά. Αφού έπαιξε πόση ώρα με την Αννα (μέχρι να ταϊσω εγω την Ερατώ), έβγαλε τα εργαλεία της, που εκτός απο σουπερ φωτογραφικές μηχανές, ειδικούς φακούς για μωρά κτλ, είχε και διάφορα σκουφάκια, ρουχαλάκια, μαξιλαράκια που κάνουν τη φωτογράφιση ...έργο τέχνης!!
Λόγω καυσωνα η Ερατώ δίψαγε συνέχεια και κάναμε άπειρες διακοπές για να την ταϊσω, και η Τίνα έκανε υπομονή χωρίς να δυσανασχετεί και με υπομονή μας περιμενε... πολύ γλυκό κορίτσι!
Σας τη συστείνω ανεπιφύλαχτα, μια και οι τιμές της είναι πολύ συμφέρουσες, η δουλειά της καταπληκτική, και μπορεί να σας φτιάξει τις φωτογραφίες κούπες, ημερολόγια, παζλ, photobook , σε τιμές υποδεκαπλάσιες από αυτες που ζητάνε τα βιβλιοπωλεία (κυριολεκτώ! μια και μου ζήτησαν για ένα photobook από φωτογραφείο 700 ευρώ, και για το ίδιο στην Τίνα κόστισε 60, αλλα καλύτερα μιλήστε μαζί της μια και εγω δεν έχω εικόνα όλων των υπηρεσιών και προϊόντων)
Για περισσότερες πληροφορίες και άλλες φωτογραφίες επισκευτείτε το Smile please Photography
Σας παραθέτω κάποιες φωτογραφίες που μας τράβηξε και έπονται και άλλες

11 σχόλια:

Σοφία είπε...

Είναι υπεροχες!

Στη Θεσσαλονικη ερχεται (ή στην Κω, δεν εχω προβλημα!);

mamalydia είπε...

Καλα, απιθανεεεεςςςς!!!!

Καλα πως την καταφερε να την βγαλει φωτογραφια να χαμογελα στον υπνο της??? Και η κορη σου βεβαια ειναι μια κουκλα, ετσι? Δεν ειναι τυχαιο που οι φωτογραφιες βγηκαν κουκλιστικες ;-)

Πατουσα μεγαλη μεγαλη ε?
Να της δωσεις φιλια :-)

Ελένη είπε...

Υπέροχες φωτογραφίες, υπέροχη και η μικρή!

olivetreegirl είπε...

Να σου ζήσει το μπουμπουκάκι σου, με τα τόσα τρεχάματα δεν πρόλαβα να σου ευχηθώ νωρίτερα! Να είναι γερή και καλότυχη!! Τέλειες οι φωτογραφίες, τέλεια κι η μικρή!!!

Demi είπε...

ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ!!!ΝΑ ΣΟΥ ΖΗΣΕΙ!

Ανώνυμος είπε...

Θαυμάσιες Φωτογραφίες!
Η μικρή είναι μια κούκλα! Μούσα για τη φωτογράφο!

Φανταστική ιδέα για δώρο, επίσης!

Ζωή

Ελισσάβετ Γεωργιάδη είπε...

Οι καλύτερες εικόνες για να σου φτιάξουν τη μέρα σου. Η φωτό που γελάει είναι απίστευτη.
Να σας ζήσει.

Έχω και εγώ ένα δωράκι για εσάς:

http://mammael.blogspot.com/

Unknown είπε...

Πραγματικά οι φωτό είναι απίθανες. Να σου ζήσει το αγγελούδι σου. Παρακολουθώ το blog σου καιρό τώρα και μου αρέσει πολύ γι αυτό το λόγο σου έχω κι ένα βραβείο. Ελα να το παραλάβεις στο www.skeftomaiaraiparho.blogspot.com

Φιλάκιαα

Tatiana είπε...

Απλά υπέροχη!!!

Nobilis είπε...

Να σας ζήσει :-)
Να είναι πάντα καλά

Με αγάπη

Φιλιώ είπε...

Φιλενάδα να σου ζήσει το κουκλάκι σου..η φωτο απίστευτες..!!!Ααχ να χα και εγώ τέτοιες φίλες..χαχα!