Δευτέρα 12 Ιουλίου 2010

Τρώει πολύ;;

Κάθε μαμά τελικά έχει τον καημό της.
Εμένα δε με ανησυχεί αυτό, απλώς με προβληματίζει.
Η Αννα τρώει πολύ σε σχέση με αυτά που μου λένε άλλες μαμάδες που έχουν παιδιά στην ηλικία της. 

Βεβαια περνούν μέρες που τρώει πολύ λιγότερο αλλα συνήθως το διατροφολόγιό της είναι το εξής:
Πρωί μόλις ξυπνήσει:
θα πιει ένα ακτιμέλ, μισή φέτα pumpernikel με μέλι ή με τυρί, 1 κουταλιά ταχινι. Οταν είναι ο μπαμπάς της εδω και τρωμε μαζί πρωινό, τρώει ένα μπωλ με δημητριακά και γάλα

10ατιανό: θα φάει 1-2 φρούτα (μπανάνα + βερίκοκο ή νεκταρίνι ή γερμα ή άλλο εποχής). Αν είμαστε στη θάλασσα παίρνει μαζί κρακεράκια, ένα τοστ, χυμό και μια πιπεριά. Μπορεί να πάρει και κανα φρουτάκι

Ετοιμάζοντας το μεσημεριανό της θα τσιμπήσει και θα φάει 1 ολόκληρη πιπεριά, μισό καρότο, 2-3 τουφίτσες μπρόκολο (ωμες ντε)

το μεσημεριανό της θα το φάει μόνη της, πριν έρθει ο μπαμπάς και όταν είναι η ώρα που τρώμε όλοι μαζί στο τραπέζι θα φάει και από το δικό μας φαγητό, 1 μικρό πιατάκι του φρούτου με ψωμι, μισή φέτα ανθότυρο, και ό,τι άλλο έχει στο τραπέζι σαλάτα, κολοκυθακια βραστά, τουρσί, ελιές, σαρδέλες (αν έχουμε φακή ή φασόλια)

το απόγευμα θα φάει αγγουράκια και καροτάκια στικς (σνακ) και κανα 2 ρυζογκοφρέτες. Τωρα που είναι κάτω και παίζει θα φάει κανα γλυφιτζούρι που την κερνάνε οι φίλες της ή καμια πιπεριά (οι κόκκινες της αρέσουν)

Αν πάμε σουπερ μαρκετ, θα της πάρω ένα κομμάτι (δεν το λες μικρό) γραβιέρα αμφιλοχίας (η αγαπημένη της, τη ζητάει μόνη της στην υπάλληλο των τυριών και γελάει) και μέχρι να γυρίσουμε σπίτι θα το΄χει φάει


Το βράδυ κανα τοστάκι με τυρί και γαλοπούλα (μέχρι ένα διάστημα δεν της έδινα γαλοπουλα αλλα υπέκυψα τώρα)

όλη την ημέρα τσιμπολογάει σταφίδες, καρυδια που έχω σε μπωλ στο σπίτι
Τρομάξατε;;


Ευτυχώς το βάρος της είναι καλό 17.3 εδειξε σήμερα η ζυγαριά

8 σχόλια:

Christina Panetsou είπε...

καλε μια χαρα ειναι η αννουλα!!!και τι εγινε που τρωει? εφοσον ειναι μια χαρα στα κιλα της δεν πειραζει!!!εμενα που η δικια μου τρωει με το ζορι αλλα ειναι 20 κιλα και δεν εχει κλεισει ακομη τα 3???αλλα ολη τη μερα τσιμπολογαει και πινει πολυ, μα παρα πολυ γαλα!!!

Ειρήνη είπε...

ίσως είναι πολλά, αλλά εφόσον όλα είναι υγειινά δεν νομίζω ότι θα πρέπει να σε απασχολεί.Άμα τρώει τόσα πολλά λαχανικά και φρούτα καθημερινά είναι super!Tα περισσότερα πιτσιρίκια δεν τα τρώνε αυτά.Είσαι τυχερή!

Unknown είπε...

Γάλα οπως θα παρατηρήσατε δεν πίνει καθόλου. Αλλα δε με πειράζει, μη σας πωότι προτιμώ να μην πίνει :)

Ανώνυμος είπε...

Μου αρέσει που είναι gourmet η Αννούλα! Μπράβο της, μακάρι όλα τα παιδάκια να τρώγανε με τόση ευκολία τα λαχανικά. Όσο για τη γραβιέρα Αμφιλοχίας, τρελαίνομαι....
Γιάννα

Σοφία είπε...

Ποσα θες να με τρελανεις τωρα;;;;Η Ελενη που εχει ιδια ηλικια με την Αννα,δεν τρωει ουτε το ενα τεταρτο απο αυτα που γραφεις-φαγητο δε δεν τρωει καθολου.Το μονο που τρωει σιγουρα παραπανω απο την Αννα (βασει οσων γραφεις) ειναι η ζαχαρη-κι οχι παντα ετοιμη, συνηθως σπιτικα γλυκα.Κι ομως ειναι 22 κιλα.Απλα ειναι και ψηλη-1,12 την μετρησε ο γιατρος τις προαλες...

Καλα δεν μου λες, που το βαζει τοσο φαγητο;Τσιλιβιθρα ειναι...Φτου σας!

Φωτογράφος είπε...

ΟΚ, τρώει πολλά, αλλά και τι έγινε??

Αφού είναι μια χαρά στα κιλά της!Μη σου πω ότι είμαι σίγουρη ότι είναι από εκείνες τις γυναίκες που τρώνε πολύ και όμως δεν παίρουν γραμμάριο!!!

Και μένα η δική μου για την ηλικία της (20 μηνών) τρώει πολύ, αλλά είναι επίσης τσιλιβίθρα και όλοι μου λένε δεν την ταϊζω...Ναι, καλά!Αν ξέρανε τι τρώει, θα μου λέγανε να της κόψω το πολύ φαγητό!Από τη στιγμή που ως μαμά ξέρω ότι αυτά που τρώει είναι όλα υγιεινές τροφές, τι έγινε?

Επίσης, είμαι και από τις τυχερές που ενώ της δίνω γλυκά (σπιτικά μεν, γλυκά δε!), τα φτύνει επιδειχτικά!Έτσι ΚΑΙ δεν της λέω "όχι" ΚΑΙ δεν τα τρώει!Όλοι ευχαριστημένοι δηλ.!

Μια χαρά είναι η Άννα..

Ελισσάβετ Γεωργιάδη είπε...

Εγώ θα τρόμαζα αν όλα αυτά τα έτρωγε η Νεφέλη και όχι η Αννούλα.
Καταρχάς γιατί αγχώνεσαι; Μια χαρά είναι τα κιλά της και δεν είδα να τρώει κάτι παχυντικό κατά τη διάρκεια της ημέρας, εκτός από το γλιφιτζούρι-το οποίο το παραβλέπουμε. Μια χαρά διατροφή έχει το κορίτσι.
Περισσότερο από όλα μου άρεσε η πιπεριά η οποία βλέπω καταναλώνεται όλες τις ώρες της ημέρας!
Σιγά μη φάνε οι δικές μου πιπεριές. Εδώ τις βγάζουμε μια μια από την πίτσα!
Γάλα ναι όντως δεν πίνει αλλά καλά κάνεις και δεν ανησυχείς. Ούτε εγώ έπινα μικρή και συνεχίζω να μην πίνω!
Η Ναντίνα τρώει αρκετά κατά τη διάρκεια της μέρας, όχι όπως η Αννούλα, αλλά στα κιλά είμαστε κάτω από εσάς. 15 με το ζόρι περικαλώ.

Να μου τις φιλήσεις και τις δύο!

Ανώνυμος είπε...

Αυτο με το τυρακι ειναι λιγο τραβηγμενο,λογω αλατιου κυριως.Ολα τα αλλα τελεια και μπραβο σας.Οσο για τα σχολια απο μερικες εδω μεσα...δεν πατε να φουνταρετε καλυτερα;ειστε αχρηστες.