Παρασκευή 4 Μαρτίου 2011

9 μηνών

4 Μαρτίου γίναμε 9 μηνών....

Βολτίτσα στην παιδική χαρά με τη μαμά και την Άννα

Αυτό το μήνα συνέβησαν πολλές αλλαγές στο κοριτσάκι μου.
Από την αρχή του, ξεκινησε να πιάνεται και να σηκώνεται από διάφορα μέρη, ακόμα και από τον τοίχο. Για πρώτη φορά σηκώθηκε στις 17 Φεβρουαρίου. (8 μηνών και 13 ημερών)
1 μέρα μετα τη μέρα που σηκώθηκα για πρώτη φορά, με τη φιλη μου την  Αθηνά για καφέ στο Παγκράτι

αρχικά μπουσουλούσε μόνο με τα χέρια σέρνοντας τα πόδια για λίγο, (1 μέτρο). Από τότε που πήγαμε στην Κω (1 Μαρτίου) και λίγο πριν κλείσει τον 9ο μήνα, αρχισε να διανύει αποστάσεις και να εξερευνεί το σπίτι.

Ακόμα δεν κάνει πλάγια βήματα. Κρατιέται από ένα σημείο και αν θελήσει να κρατηθεί από άλλο που είναι πιο κάτω, μόνο ταλαντώνεται πάνω κάτω σα μαϊμουδάκι

Της αρέσει να τρωει πολύ και ιδιαίτερα από το φαί το δικό μας. Τρώει σε κομματάκια ψωμί, τυροπιτάκια, τοστάκια (ας ελπίσουμε οτι ο παιδίατρός μας δε διαβάζει το blog μου). Στο φρούτο λίγο έχουμε μείνει πίσω γιατί της αρέσει να τρώει κομματάκια και όχι λιωμένα, οποε περιοριζόμαστε στην μπανάνα και στο μανταρίνι σε τουλάκι.


Για την Άννα λιγωνεται! Τη βλέπει και γελάει! Η Άννα της κάνει "βγαίνει η βαρκούλα" και την τραντάζει με δύναμη και αυτή γελάει και το ευχαριστιέται. Πρέπει να γίνουν πολύ άγρια τα πράγματα για να κλάψει με την Άννα. Αλλα μόλις πλησιάσει απότομα κλείνει τα ματάκια της. Επίσης φοβάται πολύ τις μάσκες.








3 σχόλια:

efi είπε...

καλε πολυ μικρο σηκωθηκε μπραβο στο κοριτσακι μας
εμενα ο δικος μου ειναι 8 μηνων και ακομα προσπαθει να μπουσουλησει
ουτε που τα καταφερνει βεβαια

Unknown είπε...

ναι μωρέ, κάθε παιδάκι έχει το ρυθμό του. εγω τα γράφω για να τα θυμάμαι γιατί και της αννας που δεν τα έγραφα τα έχω ξεχάσει.

efi είπε...

αχ εμενα ο μικρος μου βαριεται παντου ρε γμτ λιγο στην στρατα και κλαει μετα κατω να παιξει αντε λιγο και εκει και κλαει για αυτο λεω αντε να μπουσουλησει να σταματησει να βαριεται
ενω η αννα μαρια μπουσουλησε 12 μηνων και μου περπατησε 18μηνων...........αλλα ηταν πιο ησυχ οπου την εβαζα καθοταν