14 /12/2012
Σήμερα το πρωί τάισα και έντυσα το μωρό και πήγα στη Γλυφάδα. Ο λόγος πολύ σημαντικός.. Κομμωτήριο!!!!!!
Και τί θα κάνω στο κομμωτήριο;; Μαντέψτε! Κόψιμο; Όχι, χτένισμα;; Μπα... Ανταύγειες;; Αφού έχω κάνει!! Να το πάρει το ποτάμι !! 

Ισιωτική με κερατίνη
Ήθελα να το κάνω πολύ καιρό, περίμενα να γεννήσω και τώρα ήρθε η ώρα και μου το έκανε ο καλός μου δώρο για τα γενέθλιά μου που είναι σε 6 μέρες
Η διαδικασία έχει ως εξής:
Αρχικά η γλυκιά κομμώτρια, σε λούζει με ένα ειδικό σαμπουάν, μετά σου περνάει την κερατίνη (με άρωμα σοκολάτας) που είναι σα βαφή σε όλα τα μαλλιά και στα χτενίζει με το λεπτό χτενάκι, σου βάζει σκουφάκι και περιμένεις 30λεπτά
( πολυτέλεια βρε παιδί μου να κάθεσαι χωρίς να κάνεις τίποτα)
Στη συνέχεια σου κάνει με το πιστολάκι τα μαλλί να στεγνώσει καλα- καλα.
Σειρά έχει η πρέσα όπου χωρίζει το μαλλί λεπτές λεπτές χωριστές και το περνάει 8-10 φορές
Αυτή η διαδικασία είναι κουραστική και έχει και κάψιμο ... άουτς 
Το αποτέλεσμα ομως είναι άκρως ικανοποιητικό.
 

Σήμερα (21.12.2012) συμπληρώνω 1 βδομάδα και οι εντυπώσεις μου είναι οι εξής:
  • Εγω το ήθελα σα θεραπεία στα μαλλιά μου, που ήταν ταλαιπωρημένα από τις βαφές και τις αντάυγειες. προς το παρόν δεν έχω δει να είναι πιο υγιή, αντιθέτως κάποια έχουν σπάσει γιατί κάηκαν στη διαδικασία του ισιώματος στο κομμωτήριο.
  • Είχα διαβάσει ότι επειδή η κερατίνη μπαίνει γύρω γύρω από την τρίχα και τη θωρακίζει, αυτόματα δίνει όγκο στα μαλλιά. Στα δικά μου δε λειτούργησε έτσι, είναι το ίδιο λεπτά όπως πριν κάνω τη θεραπεία
  • αν δεν τα στεγνώσεις με το πιστολάκι και κοιμηθείς με μισο-βρεγμένα μαλλιά, το αποτέλεσμα είναι ... τσαλακωτό
  • Πρέπει να στεγνώνονται τα μαλλιά με το πιστολάκι, χωρίς βούρτσα μεν, αλλά με πιστολάκι δε. Δεν είναι λούζομαι και τα αφήνω στη μοίρα τους.
  • Πολλά προϊόντα styling ή σαμπουάν είναι ακατάλληλα, και πρέπει να τα αφήσεις στην άκρη. Βεβαια πολλές κοπέλες μου λένε ότι συνέχισαν να λουζονται με το κανονικό τους σαμπουάν και τους κράτησε το ίδιο όσο όταν λούζονταν με το "ειδικό".
  • Δεν μπορείς να τα κάνεις κάπως αλλιώς, πχ μπούκλες, κατσαρό κτλ. μόνο ίσιο.
  • Υψηλό αρχικό κόστος
 και ας πω και κάποια θετικά (είναι πολλά μη σας απογοητεύσω)
  • Τα μαλλιά μου είναι ίσια, όχι μόνο την πρώτη μέρα του λουσίματος, αλλα και μετά, μέχρι που θα λαδώσουν είναι πολύ ίσια, καρφί, το Ασιατικό ίσιο, που το ίσιο ως γνωστό δίνει πιο ωραίο αποτέλεσμα είτε είναι κάτω είτε σε κότσο, είτε σε κοτσίδα, πλεξούδα κτλ
  • Δε χρειάζεται να πας κομμωτήριο για να έχεις μαλλί "κομμωτηρίου" εγω δεν μπορούσα να πετύχω τόσο ίσιο, όσο και αν τα έκαιγα με τη μασιά ή με τη βούρτσα.
 Σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένη και πιστεύω (αν έχω λεφτά) θα το ξανακάνω αλλα όχι καλοκαίρι, τώρα το χειμώνα.
Σε ένα μήνα θα σας ξαναγράψω καινούργιο review