Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2012

Τα γενέθλιά μου

20 Δεκέμβρη 

Σημερα είχα τα γενέθλια μου !! Αυτη η χρονιά με βρίσκει με 3 παιδάκια ( και ένα σκύλο) και νιώθω πιο πλήρης απο ποτέ
Η Άννα μου ζωγραφισε τον μπομπ το σφουγγαράκη και ο καλός μου όταν θυμήθηκε ότι ειναι τα γενέθλια μου, μου ευχήθηκε και άρπαξε το πρώτο πράγμα που βρήκε μπροστά του, που ήταν ένα κόκκινο κουτί που περιείχε μια .... ηλεκτροβάνα και μου το έδωσε με πολυ αγάπη !! έριξα πολυ γέλιο. Το πραγματικό του δώρο ήταν η ισιωτικη που έκανα πριν μια βδομάδα
Η μανα μου ήρθε πρωι και μου ευχήθηκε
Δεν κάναμε κάτι το ιδιαίτερο γιατί προετοιμαζόμαστε που την Παρασκευή θα έρθουν οι φίλοι μας απο τη Θεσσαλονίκη να τους φιλοξενήσουμε, αλλα η μανουλα μου και ο μπαμπά κας μου, φτιάξαν τούρτα σοκολατενιο μιλφειγ!!
Και του χρόνου νάμαστε καλά

4 σχόλια:

Craftlandgr είπε...

Χρονια πολλα και ευτυχισμενα!!!να χαιρεσαι τα παιδακια σου τα γλυκα!!!αλεξανδρα

Unknown είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ γλυκειά Αλεξάνδρα!!

Ανώνυμος είπε...

Hello there! Do you use Twitter? I'd like to follow you if that would be ok. I'm definitely
enjoying your blog and look forward to new posts.

Here is my web site ... ranger forum

Ανώνυμος είπε...

Very shortly this site will be famous amid all blogging visitors,
due to it's fastidious articles or reviews

Feel free to visit my blog - terminaldebuses.com