Τρίτη 13 Ιανουαρίου 2015

Αγορές από ebay κάτω από .... 1 ευρώ

 photo ebayAnnoulasmomti_zps65c3331f.jpg
Αυτές τις δύσκολες εποχές που ζούμε, το να πηγαίνεις για ψώνια είναι όνειρο μακρινό.
Από τη μία καλύτερα γιατί δε σκορπάς άσκοπα τα χρήματά σου.
Είναι μια πολύ μεγάλη κουβέντα και πιστεύω ακράδαντα ότι η κρίση μας προστατεύει από αγορές, που όχι μόνο κάνουν κακό στο πορτοφόλι μας, αλλά μας κάνουν και άπληστους.
Αλλά να που έρχεται η στιγμή που θελεις να αγοράσεις κάτι, έτσι ένα μικρο πραγματάκι ....

Ήθελα λοιπόν να σας δείξω κάποια πράγματα που έχω ήδη ή θέλω να αγοράσω από το ebay κυρίως για να αλλάξει λίγο η διάθεση, αλλά και επειδή τα αντίστοιχα αντικείμενα στην Ελλάδα είναι πανάκριβα.
Το πρώτο βήμα είναι να μπεις στο site του http://www.ebay.co.uk
(το UK μας βολεύει λόγω του ότι είναι εντός ΕΕ και δε θα περάσει τελωνείο ό,τι αγοράσουμε)
παρόλαυτά όμως, επειδή τα πολύ οικονομικά πράγματα έρχονται από Ασιατικές χώρες, δε μας ενοχλεί το τελωνείο - προς το παρόν.

Στο πεδίο της αναζήτησης γράφουμε ό,τι ψάχνουμε (εφόσον το ξέρουμε)
Πχ εγω αυτόν τον καιρό ψάχνω για αυτά τα βραχιολάκια που είναι σαν πλεκτά με βελονάκι. Οπότε γράφω "lace bracelet"

Αφού μου βγάλει τα αποτελέσματα, πατάω στις επιλογές το κουμπάκι που λέει "Buy it now". Αυτό σημαίνει ότι θέλω να μου εμφανίσει αποτελέσματα που είναι μόνο για απευθείας αγορά και όχι δημοπρασία. Αν θέλω κάτι που δεν το χρειάζομαι για τώρα, αλλά για το καλοκαίρι, πχ.μαγιό των παιδιών, μπορώ να βάλω να μου εμφανίζει και τις δημοπρασίες, που θα σας μιλήσω σε άλλο ποστ.

Λίγο πιο δεξιά, εκεί που λέει "Sort", θέτω ως επιλογή μου, να μου δείχνει τα αποτελέσματα κατα αυξουσα τιμή. (price and shipping lower first)
Πατάω να γίνει η αναζήτηση
Στα αποτελέσματα εμφανίζονται χιλιάδες αντικείμενα και ψάχνω να βρω κάποιο που μου αρέσει.
Στο συγκεκριμένο παράδειγμα μου αρέσει αυτό:

Korean Style Rainbow Colors Four Leaf Clover Lace Friend Lucky Bracelet 5 pcs

Εχει τα 5 κομματια .... 1 Δολλάριο Αυστραλίας, δηλαδή περιπου 70 λεπτά :) :) όχι και άσχημο ε;;;

Αφού ανοίξουμε την καταχώριση και διαβάσουμε προσεκτικά τα χαρακτηριστικά του προιόντος (για τόσο οικονομικά δεν παιζει τόσο ρόλο, αλλα σε πιο ακριβά ή σε ρούχα πρέπει να διαβάσουμε εξονυχιστικά). προχωράμε στην αγορά.

Επίσης, επειδή έτσι να χαζέψουμε θέλαμε, πάμε στη δεξιά στήλη της καταχώρησης που λέει "See other items" και πατώντας το μπαινουμε στο κατάστημα του πωλητή που προφανός έχει πολύ οικονομικά αντικείμενα- κοσμήματα και χαζεύουμε....

Μετά από 5 ώρες.. αναρωτιόμαστε πώς πέρασε η μέρα

Αν έχετε έλλειψη φαντασίας σας παραθέτω κάποιες από τις δικές μου αναζητήσεις για έμπνευση
Μια ρετρό κασετίνα που μου αρέσει πολύ
Ενα ζευγάρι σκουλαρίκια
μια σχολική τσάντα
Ένα διακοσμητικό μαξιλαράκι (πχ εδω πρέπει να δεις προσεκτικά την περιγραφή ότι είναι μόνο το κάλυμμα και όχι όλο το μαξιλάρι)
Μια δαντελένια στέκα
16 τμχ αυτοκόλλητα για τα νύχια
Θήκη για τον υπολογιστή / tablet κτλ

8 σχόλια:

Momma's daily life είπε...

Καταρχήν σε ευχαριστώ πολύ για την ανάρτηση. Έχω ερωτησούλες. Προφανώς πληρώνεις μέσω paypal για μεγαλύτερη ασφάλεια. Πόσες μέρες κάνουν τα προιοντα να ερθουν. Έχει τύχει να μην μείνεις ικανοποιημενη ή να μην είναι σωστο το μέγεθος και να πρέπει να κάνεις επιστροφή; τι γίνεται τότε γιατί και εκεί υπάρχουν έξοδα.

alekacraftaholic είπε...

Ευχαριστούμε για τις συμβουλές .Θ'αρχίσω να ψάχνω κι εγώ.Καλή σου μέρα!

Unknown είπε...

Πληρώνω μέσω Paypal. Σε κάποια άλλα κινέζικα καταστήματα βάζω κατευθείαν την πιστωτική μου κάρτα. Εχω πολύ χαμηλό όριο και δε φοβάμαι μη γίνει "στραβή".

Οι μέρες που κάνουν να έρθουν ποικίλλουν. Εξαρτάται από πού έρχεται. Αν πάρεις κάτι από Αγγλία, σε μία εβδομάδα - 10 μερες είναι εδώ. Αν πάρεις κάτι από Κίνα θα πρέπει να υπολογίζεις 35-45 μέρες.

Αν δε μείνεις ικανοποιημένη, το ebay σε καλύπτει. Αρκικά επικοινωνείς με τον πωλητή και του λες πχ ότι το μέγεθος δεν ήταν σωστό, το βραχιολάκι που σου έστηλε ήταν σπασμένο, το παντελόνι ριγέ και όχι μονόχρωμο, ή ακομα και ότι έχουν περάσει πολλές μέρες και δεν έχεις λαβει τίποτα. Ο πωλητής τότε επειδή ενδιαφέρεται πολύ για το feedback που θα του αφήσεις, σου προτείνει ή να στο αντικαταστήσει στέλνοντάς σου ένα άλλο αναλαμβάνοντας εκείνος όλα τα έξοδα, ή να σου στείλει τα χρήματά σου πίσω.
Αυτό το συζητάς εσύ προσωπικά μαζί του φυσικά μέσω ebay messages ωστε ανα πάσα στιγμή να μπορείς να επικαλεστείς τη συνομιλία.

4 seasons είπε...

Πραγματικά πολύ χρήσιμη ανάρτηση! Σε ευχαριστούμε πολύ, θα το ψάξω σίγουρα. Κι εγώ μόνο απο το aliexpress εχω ψωνίσει μέχρι τώρα κι έχω μείνει πραγματικά πολύ ευχαριστημένη

Unknown είπε...

Ευχαριστώ για την ενημέρωση, δεν έχω αγοράσει ποτε από ebay αλλά σκέφτομαι σύντομα να το χρησιμοποιησω.. Φυσικά η ρετρό κασετίνα είναι τέλεια και θα την έδινα ως δώρο σε ένα girly party !!την Καλημέρα μου και τα φιλιά μου!!!

Unknown είπε...

πολυ καλη αναρτηση

Ευαγγελία είπε...

Δεν έχω μπει ποτέ στην διαδικασία ούτε να δω τβν Ιστοσελίδα του ebay ενω το ξέρω τοοοοσα χρόνια.. .με επεισες να το επισκεφτω....

Unknown είπε...

Ευχαριστώ mama goes vintage,
πολύ ωραία ιδέα για το girly party αν και έχω ήδη δώσει τσαντάκι με φερμουάρ μια χρονιά, είχα κάνει και tutorial για όποια κοπέλα ενδιαφέρεται
https://www.youtube.com/watch?v=VXguoofkk7c&list=PLc7YkU2v5-N2z9jOe3ooiK_X4FqLpndQx&index=4