Κυριακή 10 Φεβρουαρίου 2008

Choco lovers

Σημερα το μεσημέρι ήμουν στο σαλόνι και καθόμουν μια και η Αννα δεν είχε όρεξη για ύπνο. Βρηκα λοιπόν ευκαιρία να διαβάσω κάτι ήρεμα (λέμε τώρα). Για πολύ ώρα άκουγα ησυχία, γεγονός ανησυχητικό όταν έχεις μικρό παιδί, που και που άκουγα κάτι ντουλάπια να ανοιγοκλείνουν, ταπερ να περιούνται κάτω αλλά δεν έδινα σημασία γιατί υπέθετα ότι κινείται στα "επιτρεπτά" μέρη της κουζίνας.Όντως έτσι ήταν αλλά δεν είχα υπολογίσει κατι: Όταν πήγα να δω τί έχει σκαρώσει η Αννα βρήκα κάτω πεταμένα ασημόχαρτα, το κουτί της κουβερτούρας ανοιγμένο και τσαλαπατημένο και σοκολάτες στο χαλί. Τελικά δοκίμασε από τον "απαγορευμένο" καρπό!! βεβαια είχε δοκιμάσει και παλιότερα αλλά τυχαία και όχι συστηματικά.
Και όταν της είπα "ποιός τα έκανε όλα αυτά;"
με κοίταξε με απορία και μου είπε
"Ντε Τσέρω"... (ουτε καν να το παραδεχτεί... ε ρε δρόμο που έχω!!)
Κουράγιο μου!!












3 σχόλια:

πουαντερι είπε...

Γεια σου χαιρομαι που σε βρηκα, να σου ζησει η Αννουλα σου!!!!!
εχω κι εγω δυο αγγελουδια που τα λατρευω παρα πολυ.
Εχω επισης και ενα μικρο σκανταλιαρικο πλασμα την ΜΙΛΟΥ.
Ειδες εχουμε κατι κοινο!!! θα ηθελες να τα πουμε καποια στιγμη; θα χαρω πολυ γιατι ειμαι νεα στο χωρο των υπολογιστων.

sombraluz είπε...

Σ΄ευχαριστώ Annoula΄s mom. Η μικρή είναι πιο γλυκιά κι από σοκολάτα. Το baby wearing με βρίσκει απολύτως σύμφωνη.Πάντα πίστευα πως το μωρό γεννιέται στην κοιλιά και ο άνθρωπος στην αγκαλιά. Καλοανάθρεφτο το μικρό σου!

Unknown είπε...

Καλέ τι κουκλί είναι αυτό? φτου! φτου! να μην το ματιάσω!
Να το χαίρεσαι και να το καμαρώσεις όπως ονειρεύεσαι!