Τετάρτη 14 Οκτωβρίου 2009

Πρωινή εξερεύνηση



Η επιλογή του πρωινού είναι προσωπική υπόθεση για τον καθένα.. και εδω ταιριάζει το μέγα ερώτημα που απασχολεί την ανθρωπότητα, τί δημητριακά να διαλλέξω σήμερα;; Αυτήν την εικόνα αντίκρυσα σήμερα μπαίνοντας στην κουζίνα!! είχε πάρει μπωλάκι (φαίνεται δίπλα στο δεξί πόδι), είχε τραβήξει την καρέκλα, και σκαρφαλώσει στο ντουλάπι. Οταν διάλλεξε, το πέταξε στο τραπέζι (ευτυχώς το είχα κλείσει με tape η προνοητική μάνα) έκατσε στον πάγκο, κατέβηκε, πήρε και το μπώλ, πέρασε από μπροστά μου και πήγε στο σαλόνι να τα απολαύσει μόνη της :)




9 σχόλια:

BIKY είπε...

Εσύ το έκλεισες !!
Που να δεις τιέγινε σε έμας που η αφεντομουτσουνάρα μου δεν σκέφτηκε να το κλείσει

χαμος

neni είπε...

Η αγάπη μου..το μωρό μας!
Η εικόνα νομίζω μιλάει μόνη της!


Φιλιά στα πατουσάκια.

eudokia είπε...

Ευαγγελία να χαίρεστε την Αννούλα! μεγάλωσε παραααα πολύ! έχω να τη δω από τότε που σταμάτησα να μπαίνω στο parents.με θυμάσαι;που μου έραψες ένα Pouch;
η μικρή σας είναι φοβερή!

Unknown είπε...

@ eudokia
μα και το ρωτάς αν σε θυμάμαι;; αφού μου είχες στείλει και φωτογραφία με το μωρό φορεμένο στο λουλουδάτο pouch στο κόκκινο σαλόνι σου :) να'σαι καλά!!

Κορίτσια σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια :)

olivetreegirl είπε...

Αχ καλέ, πολύ μεγάλωσε αυτό!!!! Φοβερό δεν είναι που από τόσο μικρά ξέρουν ακριβώς τι θέλουν? Το πρόβλημα είναι όταν μεγαλώνουμε... Μπουρδουκλωνόμαστε και δεν ξέρουμε τί μας γίνεται...

Ελισσάβετ Γεωργιάδη είπε...

Απίθανη η μικρή Ευαγγελία!!

Έτσι κάνει και η δικιά μου. Βέβαια όχι με τα κορν φλεικς αλλά με το φως του δωματίου της και το ράφι του γραφείου της.

Φαντάζεσαι καμιά μέρα να τη βρω και πάνω στο τραπέζι; χαχαχα

Unknown είπε...

Ευχαριστώ!!

η μικρή είναι η Αννα, εγω είμαι η Ευαγγελία :)

Demi είπε...

τι καλό κορίτσι ηθελε να φτιαξει μονη της πρωινο ε;
τουλάχιστον δεν εκανε ζημια ....
γιατι η δική μου ολο ψαχνει και κάτι βρίσκει για να το πετάει κατω....και γω να μαζευω

artou είπε...

xaxa μολις σας ειδα στην τηλεοραση και ενθουσιαστηκα την καλημερα μου και τα θερμα μου συγχαρητηρια