Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2008

Στολίσαμε!



το σχεδιο ήταν εγώ με το Γιώργο να μην κοιμηθούμε το μεσημέρι για να στολίσουμε. Αποφασίσαμε ότι θα ήταν ταλαιπωρία να στολίσουμε "όλοι μαζί" και το αφήσαμε για του χρόνου. Φέτος θα κάναμε μόνοι μας την προετοιμασία και η Αννα θα κατέβαινε και τα δει όλα έτοιμα. Η πεθερά μου από το πρωί μου είχε βάλει σκούπα (πολύ καλή γυναίκα).
Βάλαμε το δέντρο, τα φωτάκια και τα στολίδια. Μας κάηκαν από περισυ 2 σειρές φωτάκαι. Είχαμε 1200 και τώρα έχουμε μόνο 400 :(
Η Άννα όταν κατέβηκε έμεινε με το στόμα ανοιχτό
Αναφώνισε "ήρθαν τα Χριστούγεννα!"
και αφού το κοίταγε με ανοιχτό το στόμα και παρατηρούσε "και τρενάκι, και αγιος πιτήης και φωτάκια" πάει στον Αγιο Βασίλη, βάζει το χέρι στη μεση και του λέει θυμωμένη "πού είναι η κουζίνα μου; πώς θα μαγειρέψω;" γιατί εχει ζητήσει μια κουζίνα να της φέρει και νόμιζε ότι περάσαν τα Χριστούγεννα.
Όταν πήγε στο σπίτι της μαμάς μου της λέει "εδώ δεν ήρθαν τα Χριστούγεννα;"
και όταν βλέπει στολίδια λέει " κι άλλα Χριστούγεννα"

Δεν υπάρχουν σχόλια: