Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2010

Πλύσιμο πιάτων

Αχ η προσωποποίηση της νεροσπατάλης... βλέπω τη Greenpeace να κρεμάνε πανώ στο μπαλκόνι μας και να μας βάφουν με σπρέυ 

" Α μαμά, όσο το πλένεις, όλο θελει να το πλύνεις. Εγω το πήρα αυτό (;;) για να το πλένεις εσύ, να το πλένω και εγώ"
"Α, και μαμά, θέλεις να παίξουμε το βράδυ buzz;; αλλά δεν πειράζει που χάνεις.. στην επόμενη επιστροφή (;;) θα χάσω και εγώ και ο μπαμπάς"

Φωτογραφία δεν έχω, αλλα την έχω να στίβει χυμό.

Πλέον μπορεί να τον στίβει μόνη της. Αλλα δεν κόβει ακόμα τα πορτοκάλια.
Παίρνει τα κομμένα πορτοκάλια, τα στίβει (όλο και κάτι μένει μέσα) και όταν τα τελειώσει, με το μαχαίρι "σουρώνει" ό,τι εχει μείνει στη σχάρα του αποχυμωτή
Το βάζει σε ποτήρι και το πίνει γρήγορα για να μην "φύγουν" οι βιταμίνες
Μόλις τελειώσει το χυμό, ρωτάει "τις πρόλαβα;; "

5 σχόλια:

Σοφία είπε...

Κι αλλο βραβείο!Σε περιμενω...

Demi είπε...

Δεν μπορεις να πεις τίποτα απο εδώ και πέρα θα έχεις μια καλή...βοηθό στις δουλειες της κουζίνας...
ΕΝΑ ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΓΑΠΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΟΥ ΑΝΗΚΕΙ!!!ΕΛΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ!
ΦΙΛΙΑ!

Unknown είπε...

Ευχαριστώ για τα βραβεία!!

Ελένη είπε...

και από εμένα άλλο ένα βραβείο

Unknown είπε...

Ευχαριστώωωωωω