Τετάρτη 13 Ιανουαρίου 2010

Να μας ζήσει!!

Ο ανηψιός!! Γεννήθηκε σήμερα 00.05!!
Στο χτεσινό τηλεφώνημα η μαμά του μου είχε πει ότι παρόλο που την είδε η μαία, το μωρό ήταν ψηλά!! Πήγε χτες στις 22.00 στο μαιευτήριο και μέσα σε 2 ωρίτσες ο κούκλος μας είχε έρθει στον κόσμο μας!!
Να΄σαι καλά αδερφή, πάντα όλα στη ζωή σου να σου ερχονται έτσι ευκολα, όπως αυτός ο τοκετός. Με το καλό το μεγάλωμα του  μπέμπη μας και με το καλό να γυρίσετε σπίτι σας!!

Αχ.. συγκινήθηκα!! και σε σας εγκυούλες φιλενάδες, με έναν πόνο και με έναν γρήγορο τοκετό όπως της Βαγγελιώς!!

Α!! κερνάω, τρουφάκια, για τον κούκλο τον ανηψιό!! κοπιάστε!!



ΥΓ: Η Βαγγελιώ είναι η αδερφή του άντρα μου (μετά από το σχόλιο της Μαρίζας σκέφτηκα να κάνω αυτή τη διευκρίνηση)






6 σχόλια:

Μαρίζα είπε...

Ευαγγελία μου να σας ζήσει ο μπεμπούλης!!! Αλλά με μπέρδεψες!!! Το ίδιο όνομα έχετε με την αδερφή σου;;; Αχ, κάτι δεν κατάλαβα σωστά μάλλον.... Φιλάκια!!!

Unknown είπε...

Αχ σωστά μπερδεύτηκες.. η "¨αδερφή" είναι αδερφή του άντρα μου και είμαστε συνονόματες! Απλώς επειδή εγω, όπως και εκείνη, δεν έχουμε αδερφή, και επειδή είμαστε και πολύ φίλες και αγαπημενες κτλ, αποκαλούμε η μια την άλλη "αδερφή", από πριν ακόμα παντρευτώ τον αδερφό της

Olivia Gavrili είπε...

Να σας ζήσει το νέο μικράκι της οικογένειας, λοιπόν!!! Καλότυχος να είναι πάντα ο μικρούλης!!

Παίρνω τρουφάκι (μιαμ!!) και παίρνω και την ευχή για τον εύκολο τοκετό... Πλησιάζει ο καιρός μου και σαν να έχω αρχίσει να φοβάμαι, μπρρρρρρρ!!

eudokia είπε...

να σας ζήσει! να τον χαίρεστε και καλή ανατροφή!

___ είπε...

Nα ζήσει!!!
Ευχαριστούμε για το κέρασμα.
Δείχνει σούπερ λαχταριστό!

Demi είπε...

Να σας ζήσει το μωράκι!!!Καλότυχος και χαρούμενος να είναι πάντα!!