Κυριακή 11 Απριλίου 2010

32η εβδομάδα

Παρασκευή (31+4)  και Σάββατο (31+5)  είχα επίσκεψη στον Κούρτη και στις μαίες.
Στον Κούρτη, είχα ραντεβού Παρασκευή πρωί στις 9.30. Πήρα τηλέφωνο 10 παρά να τους ρωτήσω μήπως έχει διακοπή ρεύματος (με είχαν πάρει εκείνοι νωρίτερα και μου είχαν πει να επιβεβαιώσω το ραντεβού μια και είχε ανακοίνωση για διακοπή). Μου είπε ο Κούρτης, όχι όλα οκ, έλα!!
Πήγα εκεί, 10 παρά, και περίμενα μέχρι τις 12.... Ευτυχώς είχα τον υπολογιστή μου μαζί
Το Doppler διήρκησε 55 λεπτά (!!!!!)  :) και όπως καταλαβαίνετε τα είδαμε πάλι όλα. Τα μέτρησε ξανά όλα, σαν να έκανα Β επιπέδου (είπαμε, ο άνθρωπος ΔΕ βιάζεται)
Είναι όλα μια χαρά, μου είπε ότι δεν έχει καμία παρατήτρηση, είναι πολύ ευχαριστημένος και ότι η μπέμπα μας είναι ψηλή και όμορφη.
Το μωρό δεν είχε συγκεκριμένη στάση, όλο γύρναγε αλλα η επικρατέστερη ήταν η εγκάρσια αλλα επειδή το αμνιακό υγρό είναι ακριβώς στο μεσο όρο (πράγμα σημαντικό για αυτή τη φάση της εγκυμοσύνης) περιμένουμε ότι θα γυρίσει.
Ο πλακούντας είναι Grade I
και όλες οι μετρήσεις ακριβώς στο μέσο όρο.
Μου έδωσε και φωτογραφίες :) και είναι ίδια η Άννα
Του είπα να μου δώσει και ένα χαρτί-βεβαίωση για την αεροπορική εταιρεία και μου έλεγε ότι αυτά είναι βλακείες και δεν έχουν καμία βάση και ότι ακόμα και με συσπάσεις τοκετού μπορείς να ταξιδέψεις...και μου το έδωσε

Το Σαββατο πρωί-πρωί είχα ραντεβού με τη μαία.
και εκεί με εξέτασε και όλα μια χαρά! Εκείνη μου είπε ότι το κεφάλι του μωρού είναι  κάτω και πιθανόν με τον υπέρηχο να "τρόμαξε" και να πήγε εγκάρσια
Συμφώνησε και εκείνη να γυρίσω την 37η εβδομάδα αρκεί να πάω στον γυναικολόγο στην Κω με το που θα μπω στην 36η.

Αυτά!Σήμερα φτιάχνουμε βαλίτσες και αυριο πρωί-πρωί πάμε στο νησάκι μας!!
ΓΙΟΥΠΙΙΙ!!
ΔΙΑΚΟΠΟΥΛΕΣ!!!

3 σχόλια:

Σοφία είπε...

Οχι,οχι δεν ζηλευω...lol...Περναμε μια χαρα εδω πανω...Δεν θα σε δω πριν γεννησεις,με το καλο ολα Ευγγελια!!!

Demi είπε...

ολα να πανε τέλεια !!!!καλό ταξιδι και καλη επιστροφή!!

Μαμά στο Δρόμο είπε...

Kala na perasete kai filia ston baba sas.