Δευτέρα 4 Ιουνίου 2012

Φωτογραφική πρόκληση

Συνεχίζοντας τη φωτογραφική πρόκληη της Chantelle και περιμένοντας εναγωνίως την καινούργια που ετοιμάζει η Μαριάννα από το 365 days of bliss, θα ολοκληρώσω το Μαϊο  και πάμε βουρ για τον Ιούνιο

Ημέρα 30 & 31
Για την 30η του μηνός Μαϊου το θέμα ήταν "your personality" που ειλικρινά δεν μπορεσα να βρω καμία φωτογραφία που να με εκφράζει. Στέρεψα από ιδέες αλλά το αφήνω σε εκρεμμότητα γιατί είναι πραγματικά ενδιαφέρον

Για την 31η
Something beautiful
Αυτές τις μέρες όπως πιθανόν είδατε σε προηγούμενα ποστ είναι εορτάσιμες για την οικογένειά μας μια και γιορτάζουν τα 3/4. Στο something beautiful μου έρχονται στο μυαλό όλες αυτές οι ωραίες ζωγραφιές και ευχητήριες κάρτες που συνόδευαν τα δωράκια των παιδιών.
Οποτε βουαλά!


Με αυτές (αυτή) τις φωτογραφίες ο Μάϊος τελειώνει,
Μου άρεσε πολύ η προκληση αυτή. Πιστεύω ότι μου δόθηκε ευκαιρία να βελτιωθώ όσον αφορά τη φωτογραφία και την επεξεργασία της, αλλα και να γνωρίσω κιάλλες ιντερνετικές φίλες. Σε πολλές στιγμές αγχώθηκα αλλά αυτόν το μήνα θα το πάω πιο χαλαρά (ήδη είναι 4 του μηνός και δεν έχω ανεβάσει καμία φωτογραφία, είδατε;; )
Θα  καταλήξει σε εθισμό και αυτό μου φαίνεται!!
και ξεκινάμε με τον Ιούνιο



------------------------------------------

Οι παραπάνω φωτογραφίες τραβήχτηκαν για τη συμμετοχή του δικού μου blog στη φωτογραφική πρόκληση του Ιουνίου. Αυτό είναι ένα παιχνίδι που το πώς "παίζεται" μπορείτε να δείτε εδω
Εκτός από το παρρόν blog συμμετέχουν και τα παρακάτω:

Οσοι θέλετε να συμμετέχετε πείτε να σας προστεθείτε στη λίστα!!!





3 σχόλια:

Taelia88 είπε...

Δεν είναι υπέροχες αυτές οι κάρτες των παιδιών;; Σου είπα και σε κάθε ανάρτηση ξεχωριστά, στο γράφω κι εδώ: Να τους χαίρεσαι όλους όσους γιορτάζουν!! Όσο για την πρόκληση.. κι εγώ νομίζω πως θα εξελιχθεί σε εθισμό!! Φιλιά!

___ είπε...

...καλέ έχω μείνει ΠΟΛΥ πίσω...
Δεν κατάλαβα ότι συνεχίζεις με τις φωτό. Σε προσέθεσα πάραυτα!

evonita είπε...

Είναι πανέμορφες οι ζωγραφιές!!! Καλή συνέχεια! Φιλάκια!! :)