Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 2009

Photoshop

Τί πόρωση με έχει πιάσει ακόμα μια φορά!! Τί κακό και αυτό με ό,τι πρωτοασχολούμαι να μην μπορώ να ξεκολλήσω. Ευτυχώς κάποια στιγμή μου περνάει γιατί διαφορετικά θα με χώριζε ο άντρας μου!! Εχετε επιχειρήσει να ασχοληθείτε με το Photoshop? έχει κάτι απίστευτα tutorial στο ιντερνετ που το δείχνουν παιχνιδάκι. (Ομολογώ ότι δεν ήμουν ανίδεη, και ήξερα πολλές λειτουργίες του), αλλα μπορείς να βοηθηθείς και να μάθεις καποια ευκολα πραγματα αν ασχοληθείς λίγο.
Εγώ έφτιαξα αυτές τις φωτογραφίες.
Μια της Αννας vintage
:
και μια δική μου (η αρχική φωτογραφία ηταν πραγματικά χάλια, γιαυτό και αυτή είναι λίγο ας τα να πάνε)

4 σχόλια:

sombraluz είπε...

Α, ωραία! Τώρα ξέρω πού να στέλνω τις φωτογραφίες μου πριν τις δει ο κόσμος.

Unknown είπε...

Ναι, ναι δεχομαι παραγγελίες!!!

Unknown είπε...

Αχ μπράβο σου Ευαγγελία, για νέα χρήστης του photoshop, έκανες θαύματα! Θέλω κι εγώ! Να κάνω πράγματα με τις φωτογραφίες της κουκλίτσας μου...

Ανώνυμος είπε...

orea

pvw ta EYTIAJE

ONIRIA

kornizkia