Κυριακή 12 Ιουλίου 2009

Κουβεντούλες

Μαμά: Άννα, μήν το καταπιείς
Άννα: Α, τώρα το κατάπισα (= το κατάπια)

"Oh, κακά κουμπωμένα" (;;)

"Βρε τον καραγκιόζη τον πλάκανο" (= που έχει πλάκα)

κρατώντας το πορτοφόλι μου: " Εχουμε λεφτά να πάρουμε buggy;"

Δοκιμάζοντας ένα καπέλο "Μαμά, είμαι πολύ ωραίη;"

" Ο μπαμπας, το ποδήλατό του, έχει πολλά λεφτά, γιαυτό πάει όλο δουλειές"

"Μπαμπά, θέλεις να τσιμπάμε κώλους;"

"Ωραία η λεμονάδα, αλλα με ξύνει" (= είναι ξινή)

Άννα: Μαμά θα φάμε μακαρόνια;
Μαμά: Ναι
Άννα: Πολύ ωραία ιδέα, σα γενέθλια!

"Είδες που τρώω ταχίνι και το χέρι μου μεγάλωσε;; αν δεν τρώω θα μικρυνώσει" (=θα μικρύνει)

ο μπαμπας μας έφερε μπουγάτσες, η Αννα έτρωγε μια καραμέλα
Μαμά: Φάε μπουγάτσα Αννούλα
Άννα (μονολογώντας) : Να την πετάξω την καλαμέλα; ναι, αλλα αφού τις καλαμέλες δεν τις πετάμε, είναι κλίμα (= κρίμα)

"Η μέλισσα είναι πέπικη (=ψεύτικη) , γιαυτό πέφτει κάτω;; επειδή οι νεραιδες κάνουν έτσι και σηκώνουν τα πόδια τους;; έτσι;; κοίτα;; είναι κάτω;; έτσι κάνουν όπως εγώ;; έτσι; σα να πακάλουνε" (=παρκάρουνε)


Προσπαθώντας να βάλει τις σαγιονάρες της: "θέλω να μου πάρετε ένα νούμερο μεγάλο γιατί κοίτα πόσο μικλά είναι αυτά και πόσο έξω είναι η φτέλνα μου"

"Μου δίνεις μια χλός; (=halls οι καραμέλες)

"Μπορείτε να μου πάρετε κοντεόν; (=ακορντεόν)

"Μετακοπέδιλα" (= βατραχοπέδιλα)

"Χύμνα" (= ξύπνα)

"Μίκα" (= μύξα)

"Αμπιακό" (= αντιηλιακό)

"Μπολοκιτί" (= υπολογιστή)

"Εχει βλαδάσει;" (= βραδυάσει)

Δεν υπάρχουν σχόλια: