Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2010

Εχω γενέθλια!

Σήμερα εχω τα γενέθλιά μου (μένει μια ώρα ακόμα). Τα γενέθλιά μου τα περιμένω πώς και πώς. Λες και είμαι μικρό παιδί. Περιμένω να με πάρουν τηλέφωνο, το οποίο σηκώνω πάντα εγω, ψάχνω για δώρα και έχω τα αυτιά μου ανοιχτά για να εντοπίσω καμία έκπληξη.
Φέτος το μικρό μου το Αννάκι τα ετοίμασε όλα. Σηκώθηκε το μεσημέρι που με είχε πάρει ο ύπνος και πήγε στη γιαγιά και ετοιμάσαν τούρτα. από ότι μου είπε η μητέρα μου, όλη την ετοιμασία την έκανε η Αννα μόνη της με μεγάλη χαρά. Μετά ήρθε και μας φώναζε να κλείσουμε τα φώτα!
Τί συγκινητικό να σε σκέφτεται ο μεγαλύτερος θησαυρός του κόσμου.. και να σου κάνει εκπλήξεις!! Συγκινήθηκα πολύ! αντε να με χαίρεστε!!
 και του χρόνου να΄μαστε καλά!

Η χειροποίητη τούρτα μου, δια χειρός της κορούλας μου


 ο κλέφτης κλεβει τουρτα.. και η ευχητήρια κάρτα!!
Σας ευχαριστώ πολύ πολύ για τις τόσο εγκάρδιες ευχές!!!
Να'στε όλοι καλά και να χαίρεστε τις οικογένειές σας.
Είμαι πλέον 32!

7 σχόλια:

Σοφία είπε...

Nα σε χαιρομαστε Ευαγγελια μου!Εγω σου ευχηθηκα μεσω fb αλλα σε σκεφτομουν...Φιλακια!

Unknown είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ!!

Ifigeneia_eimaimama είπε...

Χρόνια πολλά, καλά κι ευλογημένα Ευαγγελία! Να σε χαίρεται η οικογένειά σου!
Και του χρόνου με υγεία!

ChristinaD είπε...

χρόνια πολλά!! να τα εκατοστήσεις, πολύ γλυκειά η κορούλα!!να δω η δική μου αργότερα που θα μεγαλώσει τι θα κάνει!!εγώ σήμερα έκλεισα τα 31!!μια μέρα διαφορά γενέθλια έχουμε!!

Demi είπε...

Χρόνια πολλά Ευαγγελία!!!Να τα εκατοστήσεις και να χαιρεσαι την οικογενεια σου!!!Καλά Χριστουγεννα!!!

Evita T. είπε...

Xronia polla Euaggelia!
Na se xairetai h omorfh oikogeneia sou!

olivetreegirl είπε...

Πολύχρονη και πάντα ευτυχισμένη!! Να χαίρεσαι την οικογένειά σου και να περάσετε όμορφα Χριστούγεννα!