Τρίτη 22 Φεβρουαρίου 2011

Βόλτα με φίλες

Της Ερατώς της αρέσει πολύ το έξω. Δωσ' της έξω και πάρ'της την ψυχή. Είναι πάντα ήσυχη και όταν γυρνάμε σπίτι γκρινιάζει
Ειδικά είμαστε πολύ χαρούμενοι όταν πηγαίνουμε για καφέ σε αυτήν την καφετέρια που μας δίνουν μπαλόνια και έχει και ειδικά καθισματάκια να κάθονται τα παιδάκια....
Γιατί να μην είναι όλες οι καφετέριες φιλικές προς τα βρέφη και να μη σε στραβοκοιτάνε καθε φορά που πηγαίνεις ως.... τον φασαριόζο της παρέας;;

Η φίλη μου η Αθηνα είναι από τις πιο καλες μου φίλες. Τη βλαπω πολύ συχνα και σε λίγο καιρό θα παιζουμε και μαζι. Τωρα είμαστε ακόμα αγαρμπες

 με τη μαμα της φίλης μου, Ολίβια

2 σχόλια:

Olivia Gavrili είπε...

Κοίτα γελάκια τα μικρά μας!!

Καλά για την φωτο μου με την Ερατώ τι να πω... Χαχαχα, καλλιτεχνική!!!

Ανώνυμος είπε...

Αχ αυτό το πρόβλημα με τα μαγαζιά με έχει εκνευρίσει πάρα πολύ. Έχει πάρει μάλιστα και το αυτί μου σε κάποια φάση "καλά κι αυτή σε καφετέρια βρήκε να φέρει το μωρό, δεν ξέρει ότι υπάρχου παιδότοποι;",και καλά χαμηλόφωνα.
Ειδικά εγώ επειδή μένω σε επαρχία, μόνο στα Goody's έχω βρει καρεκλάκι για μωρά. Τι να πω; υπομονή....

Οι μικρές φιλενάδες κούκλες και οι δύο! Να τις χαίρεστε κορίτσια!!!