Σάββατο 14 Μαΐου 2011

Στο σπίτι της νονάς

Η νονά της Άννας, είναι η παιδική μου φίλη (κολλητή από δευτέρα δημοτικού). 
Το Σάββατο που μας πέρασε, και μετά το πρωινό στο deconstucting mummy πήγαμε σπίτι της μετά από πολύ καιρό. Γνωρίσαμε τα νέα μέλη της οικογένειας, τις δύο σκυλίτσες της και τα κορίτσια μου παρόλο που ήταν πολύ κουρασμένα γιατί ήταν όλη την ημέρα έξω, απασχολήθηκαν πολύ και περάσαν καλά. Αφήσαν και εμένα να πω 2 κουβέντες με την κολλητή  μου!

η Ερατώ κοιτάει δυστακτικά (στην αρχή) την μικρή Cookie

η Άννα και η Cookie γίναν φίλες αμέσως

τα μωρά

Κου κου... ΤΣΑ!!
η Ερατώ είχε πολύ πλάκα γιατί στην αρχή φοβόταν πολύ και δεν ήθελε να την πλησιάζει ο σκύλος. Αλλά μετά εξοικειώθηκε και έπαιζε μαζί του, τον χαϊδευε κτλ κτλ. Ο καλός μου θέλει πολύ να πάρουμε σκυλο και νομίζω τώρα πείστηκε :)







θυμήθηκα την Αννα μου που της άρεσαν τόσο πολύ οι γατες και έπαιζε μαζί τους, και τις έκανε ποδήλατο :) :)

Δεν υπάρχουν σχόλια: