Τρίτη 13 Απριλίου 2010

Ατάκες ΙΙ

Από χτες είμαστε πιά στο νησάκι μας, στην  Κω
Μαζεύοντας λίγο το σπίτι βρήκα ένα χαρτί που έχω καταγράψει κάποιες από τις ατάκες που κατά καιρούς λέει η Αννα και με έχουν κάνει να γελάσω
Τις αντιγράφω εδω γιατί δε θέλω με τίποτα να χαθεί το αναμνηστικό. Φυσικά πολλά από αυτά δεν θα πολυκαταλαβαίνει κανείς τί με έκανε να γελάσω, αλλα είναι της στιγμής


(Μαμά) Πάμε θάλασσα;;
(Άννα) Οχι μωρε, πονάει η κοιλιά μου, καλύτερα σουπερ μάρκετ

(Μαμά) Αννα, όταν φτερνίζεται κάποιος ξέρεις τί λέμε;;
(Άννα) Ναι, μόσχος

(Μαμά) Αννα, έλα, άντε, από δω είναι το μπάνιο
(Άννα βγαίνοντας στο μπαλκόνι) και απο δω πάει

Δεν καίει η φακή, τελείωσε το κάψιμο

Του Νίκου το ποδήλατο βλώμισε γιατί έκατσε μια γάτα και τώλα θα πάθει γλίπη των χοίλων και θα πεθάνει....

 Γιατί μου έβαλες ταυτόχλονα δύο μαξιλαλοθήκες;; (είχα βάλει τη μία πάνω στην άλλη)

 Γιατί ο παπούς πάει και παίζει συνέχεια πλο-πλό;; (=προ-πο)

Μάτις (=smarties)

Ντίγαντας (= γίγαντας)

Μπανάνα απόλα θέλω να με θέλεις και εσύ;;

Γιατί έχουμε τλυπημένο πωπό;

Να μου ξαναπείς το παλαμύθι απί την αλχί

Αν κάνεις κοιλιακούς στο στλώμα μου θα σπάει, είναι πολύ αναίσθητο

9/1/2010
Τώρα που το μωρό είναι στη δική σου κοιλιά, δε λέμε ξαδερφάκι, λέμε αδερφάκι

(Μαμά) Δε θές αυτές τις κάλτσες που είναι μαλακούλες;;
(Άννα) Οι άλλες είναι σκληλούλες;;

Μαμά είσαι πολύ γλυκούλα, ξέρεις γιατί;; γιατί είσαι μαλακούλα!

(Νίκος) Άννα!! Δε θα σε έχω φίλη
(Άννα) Τώρα μ'εχεις;;
(Νίκος) Ναι, αλλα αν  με ξανακλωτσήσεις δυνατά με το πόδι σου δε θα σ'έχω

Το ξέρεις ότι ο ήλιος φτιάχνεται από πορτοκάλι;;

(Άννα) Θέλω και εμείς να κάνοουμε μωρό
(Μαμά) Να παρακαλέσεις στην  προσευχούλα σου το Θεό
(Άννα) Οχι πρέπει να πάμε στην εκκλησία, να το πούμε στον παπά και εκείνος θα το πει στο Θεό

Εχω λότιγκα (=λόξυγγα)

19/11/2009
Μαμά κοντεύω και εγώ να΄μαι έγκυος
(ακόμα δεν της είχαμε ανακοινώσει ότι ήμουν έγκυος αλλα το είχε συνέχεια στο μυαλό της)

Ο Νίκος πάει γηπιναγωγείο;;

Είναι το χαριτωμένο μου (= το καλύτερό μου)

Το κοκαλάκι μου θα το βάλω στο χέρι μου για να στολιθώ (=στολιστθώ)

Γιατί να βάλουμε τραπέζι;;; Εχουμε τραπέζι!

Τέπατ = κέτσαπ

Θέλω αυγό, αλλα σηκωμένο (=σε αυγοθήκη) όχι απλωμένο (=μάτι)

3 σχόλια:

Olivia Gavrili είπε...

Χαχαχαχα, ειδικά με το τελευταίο έλιωσα!!!! Να μου φιλήσεις το κουκλάκι το όμορφο!!

eudokia είπε...

τρελό γέλιο!!!

marilia είπε...

χαχαχαχαχαχαχα! Το αβγό με... πέθανε!

Σνουποφιλάκια σβουριχτά στη μικρούλα σου! :)

Το... σνούπι του διπλανού μπλογκ