Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2011

Της Αγ. Άννης

Της Αγ. Άννης είναι σήμερα!! έχουμε μεγάλη γιορτή στο σπίτι γιατί γιορτάζει η Αννούλα μου και η μαμά μου!!
Οπως πέρισυ, έτσι και φέτος η Αννα πήγε σχολείο με πολύ χαρά!
Από χθες μου δήλωσε ότι θέλει να βάλει τα καλά της ρούχα, ξύπνησε μόνη της και ντύθηκε! μου είπε ότι δε θέλει να κάνει κοτσίδα και να βάλει το καλσόν με τις νεράιδες

Πήρε τα γλυκά της και πήγαμε σχολείο

 οι καλές της φίλες την καλοδέχτηκαν  και της ευχήθηκαν


 Ενα κοριτσάκι της εφερε κ δώρο!! τί γλυκο...!!


 Μαμά κοίτα!!

Χρόνια σου πολλά μωρό μου! να΄σαι πάντα ευτυχισμένη και περιτριγυρισμένη από φίλους που αγαπάς και σ'αγαπάνε!!

Τις ευχές της αδερφής σου



6 σχόλια:

sstamoul είπε...

Να τη χαίρεσαι και να είναι πάντα χαρούμενη και να περνά καλά!

Demi είπε...

Nα χαίρεστε την κούκλα Αννα!!!πολύχρονη και πάντα γεμάτη χαρα και υγεία!!!!!Χρονια πολλά και για την μαμά σου!!!

Σοφία είπε...

Να το χαιρεσαι το Αννακι σου (αλλα δεν βλεπω τα γλυκα,θελω φωτοοοοοο!!!)

Ανώνυμος είπε...

ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΗΝ ΚΟΡΙΤΣΑΡΑ ΣΟΥ!ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΡΗ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΜΗ!ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑ!
ΦΙΛΙΑ Χ 2
ΜΑΡΙΑ ΚΑΙ ΜΙΣΙΡΛΟΥ

Litsa είπε...

Να την χαίρεστε την Αννούλα σας! Πάντα γερή κι ευτυχισμένη. Και η μικρή... σκέτη γλύκα!

Κερασία είπε...

Na tis xairesai!!! Poso sygkinoumai otan vlepw xaroumenes paidikes fatsoules!!